Plaatjes - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Marleen - WaarBenJij.nu Plaatjes - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Marleen - WaarBenJij.nu

Plaatjes

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

16 Mei 2015 | Spanje, Burgos

Wat plaatjes van de afgelopen twee weken.....

• 16 Mei 2015 - 21:57

Geke:

Wat een mooie foto's allemaal, ik zou er bijna zin in krijgen, haha. We vinden het leuk je zo te kunnen volgen. Hoe zijn je eerste dagen gegaan na je rustmoment, is het erg zwaar en heet ? Liefs van ons allemaal

• 17 Mei 2015 - 11:09

Jean-Paul:

Met wijnfonteinen onderweg kan ik het ook ;-) Je voeten zien er gelukkig nog ongeschonden uit, hou vol!

• 17 Mei 2015 - 15:47

Ineke:

Hoi Marleen,
    Hoorde dat je op weg bent naar Santiago de Compostella en zag dit berichtje! Leuk om je verhalen te lezen! Ik wens je een goede, fijne tijd /reis toe!groet Ineke

• 17 Mei 2015 - 15:53

Albertine:

superleuk je verhalen!
    Mooie foto's ..
    Af en toe goed uitrusten, dan red je het wel!
    Geniet!!

• 18 Mei 2015 - 10:07

Carin Van Der Bijl Waalwijk:

Beste Marleen, leuk dat je deze tocht wandelt. We volgen je op de voet. Volgende maand hopen we de noordelijke route van Santander naar Santiago de Compostella te lopen. Heel veel plezier. Bueno Camino.

• 19 Mei 2015 - 10:45

Tanja:

Heel leuk en mooi al die extra plaatjes!
    Een wijnfontein, haha, al die stempels in jouw Pelgrimspaspoort....'t schiet al op. En wat een mooie omgeving zowel natuur als cultuur (die oude kerken MET nonnen). En gelukkig een hoop lachende snoeten.

Heerlijk die voeten in de fontein; wees er maar lief voor.

Blijkbaar heb je verbinding op de Meseta......dat spannende gebied of ben je er toch maar tussenuit geknepen? Ben benieuwd naar jouw ervaring van dat gebied.

• 19 Mei 2015 - 17:59

Alie De Groot:

hallo Marleen,

Ook de buurtjes genieten bijzonder van je reisverslagen en zien het ook voor zich afspelen,zelf had ik nu jouw leeftijd willen hebben.
    Dat je vaak moet afzien kunnen we ons goed voorstellen,maar wat krijg je er ontzettend veel mooie dingen voor terug,
    Hadden je voor je vertrek graag dit lied,,Ga met God en hij zal met je zijn,,meegegeven en doen het ook voor je laatste stuk van je reis en hopen en wensen dat je de ,,bestemming,,mag bereiken.
    Marleen hart groeten van ons uit de Broeklaan,waar we je auto zien en zeggen waar is ze nu?
    LiefsRoel enAlie de Groot

• 19 Mei 2015 - 19:18

Fam.van Der Bijl:

Hallo Marleen,
    Met veel plezier lezen we je reisverslag. Ga zo door,Dit wordt een onvergetelijke reis voor je.
    Wat een schitterende natuur is het waar je wandelt.We leven met je mee en wensen je Gods zegen toe.
    Hart. groet fam.van der Bijl

• 26 Mei 2015 - 19:43